مقالات

معرفی شرکت Pepperl+Fuchs


معرفی کمپانی Pepperl+Fuchs

کمپانی PEPPERL + FUCHS به عنوان یک شرکت در زمینه تولید سنسور مجاورتی – روتاری انکودر – سنسور فتوالکتریک – سنسور اولتراسونیک – سیستم های موقعیتی و … ، در سراسر جهان با دفتر مرکزی آن در مانهایم آلمان فعالیت می کند . شرکت PEPPERL + FUCHS تولید کننده این محصولات برای ساخت و فرایند اتوماسیون و در تولید حسگر تخصصی، برای مثال : سنسورهایی که در درب های اتوماتیک در آسانسور استفاده می شود، فعالیت می نماید.

PEPPERL + FUCHS در سال 1945 توسط والتر PEPPERL و لودویگ فوچس به عنوان یک تعمیرگاه رادیو تاسیس شد. در سال 1948 ، PEPPERL + FUCHS در حال گسترش به تولید دیگر محصولات الکترونیکی بود که این امر منجر به توسعه تولید سوئیچ مجاورتی ( proximity switch ) برای اولین بار در سال 1958 و اولین ترانزیستور با مدار کنترل ذاتا امن شده است.

PEPPERL + FUCHS در توسعه در زمینه هایی مانند تکنولوژی سنجش، ایمنی ذاتی، و فن آوری حفاظت انفجار پیشرفت کرده است. در حال حاضر این شرکت نزدیک به 5600 کارمند در سراسر جهان، بیش از 80 شعبه خارجی در شش قاره و امکانات تولید در آلمان، ایالات متحده، سنگاپور، مجارستان، چین، اندونزی و ویتنام را دارا می باشد .

روتاری انکودر (Rotary Encoder)

سنسور مجاورتی ( proximity switch )

سیستم موقعیت یابی ( Position Measurement Systems )

سنسور اولتراسونیک ( Ultrasonic Sensors )

سنسور فتوالکتریک ( Sensors Photoelectric )

بخش های کمپانی Pepperl+Fuchs :

بخش اتوماسیون کارخانه تولید کننده سنسورهای صنعتی ، برای رسیدگی به نیازهای بازار خاص در سطح جهانی طراحی شده است. این باعث می شود که طیف وسیعی از استقراء ( inductive )، خازنی ( capacitive )، فتوالکتریک ( Sensors Photoelectric ) و سنسور التراسونیک ( Ultrasonic Sensors ) و همچنین سیستم شناسایی ( Identification Systems )، بارکد ( Barcode ) و سیستم های دوربین ( Camera Systems )، نرم افزارهای تبدیل کننده های دوار ( Rotary Encoder )، سیستم های اندازه گیری موقعیت ( Position Measurement Systems ) ، cordsets ، و سایر لوازم جانبی در این شرکت تولید گردد بخش اتوماسیون ادعا می کند به فرایند رهبری بازار در تولید اجزای محافظتی در برابر انفجار ذاتا امن و حفاظت از برنامه های کاربردی منطقه خطرناک کنترل کامل را دارا می باشد.

پیمان الکتریک با سابقه طولانی در زمینه خرید اینکودر و فروش اینکودر فعالیت میکند. برای مشاهده لیست کامل انکودر موجود در پیمان الکتریک روی لینک زیر کلیک نمایید

لیست محصولات اینکودر پیمان الکتریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *