مقالات

ترانس ایزوله

ترانس ایزوله (ترانسفورماتور ایزوله) چیست؟

ترانس ایزوله ( ترانسفورماتور ایزوله ) برای انتقال انرژی الکتریکی از جریان متناوب (AC) یا در واقع انرژی در حال حاضر برای برخی از تجهیزات و یا دستگاه ها، درحالی که دستگاه ، معمولا به دلایل ایمنی از منبع برق جدا شده است مورد استفاده قرار می گیرد.

ترانس ایزوله (Isolation Transformer)، ایزوله گالوانیک ارائه می دهد و برای محافظت در برابر شوک الکتریکی استفاده می شود ، به سرکوب نویز الکتریکی در دستگاه های حساس کمک نموده ، و یا برای انتقال قدرت بین دو مدار که نباید به یکدیگر متصل شوند، استفاده می شود. ترانسفورماتوری که برای جداسازی ارائه میشود، اغلب با عایق ویژه بین سیم پیچ های اولیه و ثانویه ساخته می شود به منظور اینکه در برابر ولتاژ بالا بین سیم پیچ ها مقاومت کند.

لازم به ذکر می باشد که جهت اطلاع از قیمت استابلایزر ، انواع استابلایزر ، خرید استابلایزر خانگی و دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید استابلایزر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

021-33993009

021-33993055

ترانس ایزوله (ترانسفورماتور ایزوله ) انتقال سیگنال DC را در سیگنالها از یک مدار به دیگ رمتصل میکند، اما اجازه میدهد که اجزای AC در سیگنالها منتقل شوند. ترانسفورماتوری که نسبت 1 به 1 بین سیم پیچهای اولیه و ثانویه دارد ، اغلب به حفاظت از مدارهای ثانویه و برق گرفتگی افراد از شوک الکتریکی که بین انرژی هادی و زمین ایجاد می شود ، استفاده میگردد.

همچنین ترانسفورماتور طراحی شده ایزوله مانع تداخل ناشی از حلقه های زمین میشود. ترانس ایزوله (Isolation Transformer) با سپر الکترواستاتیک ، برای برق، برای تجهیزات حساس مانند کامپیوتر، دستگاه های پزشکی، و یا وسایل آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد.

ایزولاسیون الکتریکی به خصوص در زمینه تجهیزات پزشکی و استانداردهای خاص اعمال میشود. اغلب انواع ترانس ایزوله (Isolation Transformer)، باید علاوه برطراحی ، به طوری که در وضعیت خطا باعث قطع انرژی نگردند، باید قادر به ایجاد یک هشدار ایجاد نیز باشند.

بازرگاني پيمان الكتريك فعال در امر فروش انواع ترانس ایزوله ( ترانسفورماتور ایزوله ) و انواع استابلايزر و ترانسفورماتور افزاینده ولتاژ و ترانس هاي اتوماتيك دلتا Delta در ايران

لازم به ذکر می باشد که جهت اطلاع از قیمت استابلایزر انواع استابلایزر ، خرید استابلایزر خانگی و دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید استابلایزر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

021-33993009

021-33993055

با توجه به اینکه بازرگاني پيمان الكتريك فعال در امر فروش استابلایزر و استابلایزر خانگی با برند دلتا در ایران می باشد ، از این رو در ادامه اقدام به شرح توضیحاتی در مورد انواع استابلایزر می نماید.

استابلایزر خانگی:

انواع استابلایزر خانگی دلتا DELTA جزو بهترین کنترل کننده های ولتاژ برق در سراسر دنیا میباشد و دارای بهترین کیفیت می باشد وقادر است نوسانات را به نحوی بسیار عالی و فراتر از دیگر دستگاه های موجود در بازار ، حتی نوساناتی که با چشم دیده نمی شود را بر طرف کند و ولتاژی بسیاردقیق و مطابق با برق ایران (220ولت ثابت برای هر فاز) را به کاربران خود ارائه دهد ، این انواع استابلایزر خانگی مجهز به سروو موتور از نوع استوانه ای میباشد که دقت عملکرد بسیار بسیار دقیقی دارند.
استابلایزر خانگی دلتا DELTA طراحی شده برای تصحیح ولتاژ برق (فیلتر جهت افزایش و کاهش ولتاژ ) میباشد که میتواند از دستگاه های برقی شما ومناطق صنعتی به خوبی محافظت کند.

هسته تماما مس استابلایزر خانگی :

استفاده از هسته مسی در استابلایزر های دلتا باعث افزایش راندمان و کارایی دستگاه می شود. مس استفاده شده در استابلایزر دلتا به صورت خالص و بدون آلیاژ اضافی می باشد که همین امر کارایی و کیفیت این دستگاه را به 100% می رساند.

سیستم میکروپروسسوری استابلایزر خانگی :

این سیستم در استابلایزر دلتا به صورت هوشمندانه عمل می کند و عملکرد آن به این طریق است که در صورت تغییر ناگهانی ولتاژ ورودی (بصورت افزایش و یا کاهش ولتاژ) با دستور دادن به سرووموتور خروجی ثابت، بدون نویز و کاملا سینوسی را ایجاد می کند.

دارای سیستم BYPASS استابلایزر خانگی

طراحان استابلایزر دلتا سیستم BYPASS را در درون استابلایزرهای خود طراحی کرده اند تا در صورت عدم نیاز به استفاده برق تثبیت کننده بدون نیاز به هیچگونه کابلی از این مزیت استابلایزرهای دلتا استفاده کنند این ویژگی بدون جدا کردن کابل به وسیله کلید BYPASS سیستم که برای استابلایزرهای دلتا تعبیه شده است می توان از مدار جدا شود.

صفحه نمایش منحصر به فرد استابلایزر خانگی

لازم به ذکر می باشد که جهت اطلاع از قیمت استابلایزر انواع استابلایزر ، خرید استابلایزر خانگی و دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید استابلایزر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

021-33993009

021-33993055

سازندگان استابلایزر دلتا جهت سهولت استفاده کاربر ( USER FRIENDLYبودن دستگاه ) از سه صفحه نمایش دیجیتال استفاده کرده اند تا بتوان در هرلحظه به طور همزمان ولتاژ ورودی، آمپر مصرفی و ولتاژ خروجی را مشاهده کرد.

دقت بالا استابلایزر خانگی:

استابلایزر دلتا با دقت بسیار بالایی عمل می کند. حساسیت استابلایزر های دلتا بر روی 0.1 ولت می باشد بدین معنا که با تغییر ولتاژ حتی به اندازه 0.1 ولت دستگاه واکنش نشان می دهد. هم چنین استابلایزر دلتا قابل تنظیم خطا در حالت های 1% ، 3% و 5% در خروجی و به صورت دلخواه می باشد.

گارانتی و خدمات استابلایزر خانگی

بازرگانی پیمان الکتریک نماینده انحصاری استابلایزر خانگی دلتا با دارا بودن بیش از 14 نمایندگی فعال در سراسر کشور و داشتن کادری مجرب و سرویس کاران ماهر و با تجربه مفتخر ارائه محصولات دلتا به مشتریان محترم می باشد.

(لیست محصولات استابلایزرخانگی (تثبیت کننده ولتاژ

1 دیدگاه در “ترانس ایزوله

  1. حمید گفت:

    سلام
    بی زحمت پیش فاکتور برای 6عدد ترانس ایزوله 380 به 220 ولت
    1000vA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *