مقالات

معرفی شرکت Gefran

معرفی محصولات شرکت Gefran

Gefran طیف گسترده ای از محصولات را از نظر وسعت، کیفیت و تخصص خود به مشتری ارائه می دهد. این مجموعه در سه زمینه تجاری فعالیت دارد: سنسورها، اتوماسیون و کنترل حرکت.
پنجاه سال تجربه و دانش یک سازمان مبتنی بر نیازهای مشتری و نوآوری های تکنولوژیکی ثابت، Gefran را پیشرو در اجزای اتوماسیون و سیستم های کنترل فرآیند صنعتی می کند.

کاربرد محصولات Gefran در صنعت:

1. پلاستیک
پلاستیک ها و فرآیندهای تبدیل آن به طور واضح مشخص کننده هویت Gefran و کاری که انجام می دهد می باشد: پلاستیک همیشه یکی از بخش های اصلی تولیدات یک کارخانه می باشد. توسعه دقیق محصولات جدید، به علاوه یک رویکرد ذاتی برای خدمت به مشتریان، به صورت دائم Gefran را پیشرو در بازار جهانی ساخته است.


2. هیدرولیک موبایل (Mobile hydraulics)
Gefran پیشرو در طراحی و تولید سنسور برای اندازه گیری موقعیت، فشار، دما و نیرو است. جفران Gefran با 40 سال دانش فنی، طیف وسیعی از دستگاه ها را به طور خاص برای برنامه های کاربردی مانند ماشین آلات کشاورزی، ماشین های متحرک زمین و سیستم های کاری هوایی، و همچنین راه کارهایی برای انرژی سیال (یعنی سیلندر هیدرولیک و پنوماتیک) ارائه می کند.

3. دستگاههای الکتریکی ( Electrical Furnaces)
این محدوده شامل محصولاتی نظیر: شاخص ها و واحد های هشدار، کنترل کننده های یکپارچه و چند حلقه ای PID، واحد های انرژی برای کنترل حرارت الکتریکی با استفاده از بارهای مقاومت، لامپ SWIR و محصولات چند محصول I / O با عملکرد کنترل یکپارچه، اتوماسیون و پردازش ضبط داده ها و ذخیره سازی می باشد .


4. آسانسور ( Lift)
بخش آسانسور همیشه نیاز به عملکرد بالاتر، سرعت بالاتر سیستم و گذشته از همه اینها بهره وری انرژی، بدون فراموش کردن آسایش و ایمنی مسافر دارد.
5. فلزات ( Metal )
6. بالابر و جرثقیل ( Hoist and crane)
بالابر صنعتی و جرثقیل دارای الزامات خاصی در مورد قدرت و قابلیت اطمینان محصولات مورد استفاده، استانداردهای ایمنی، برنامه انعطاف پذیر و البته، عملکرد بالا می باشند.


7. آب
بازار تصفیه آب صنعتی نیز ، نیاز به محصولات با کنترل های پیشرفته دارد که همچنین از نظر اندازه، سیستم راه اندازی آسان و مزایای اقتصادی دارای مزیت هایی می باشد.
8. تهویه مطبوع (HVAC)
برنامه های کاربردی HVAC نیاز به کارایی بالایی دارند. آنها نیاز به ساختار سیستم و محصولات خاصی دارند که کنترل های پیشرفته ای را ارائه می دهند و همچنین بهره وری انرژی را تضمین می کنند.

محصولات این شرکت به شرح زیر است:

• POSITION SENSORS سنسورهای موقعیت
• PRESSURE SENSORS سنسور فشار
• TEMPERATURE SENSORS سنسورهای حرارتی
• CONTROLLERS AND INDICATORS اندیکاتور و کنترل کننده ها


• POWER CONTROL
• AUTOMATION PLATFORMS پلت فرمهای اتوماسیون
• DRIVES درایو
• SERVODRIVES AND MOTORS موتور و سروو درایو

منابع :

https://www.gefran.com/en

برای مشاهده مقالات دیگر پیمان الکتریک اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *