مقالات

معرفی کارخانه Danfoss

معرفی کارخانه Danfoss

Danfoss Power Solution ، یک ارائه دهنده جهانی در زمینه هیدرولیک سیار برای ساخت و ساز، کشاورزی و بازار خودروهای خارج از بزرگراه می باشد . این بخشی از زمینه های فعالیت گروه Danfoss است و انرژی محرک را در دنیای در حال تغییر ما فراهم می کند. شرکت دنفوس پیشگام در انتقال هیدرواستاتیک و همچنین موتورهای مدار و دستگاه های هدایت و فرمان می باشد.

Danfoss چگونه محصولات خود را تضمین می کند؟

برنامه انطباق محصولات Danfoss ، در سیستم های مدیریت یکپارچه شده است و شرکت Danfoss را برای ایجاد محصولات ایمن و پایدار ، به طور فعال مطابق با درخواست مشتریان و مدیران آماده می نماید.

Danfoss مطابق با مقررات و استانداردهای زنجیره تامین و محصول در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی می باشد. این شرکت از طریق تیم تطبیق محصول ، تمام بخش های کاری و ساختاری را نظارت می کند.

تیم انطباق Danfoss، همراه با گروه های متخصص متشکل از نمایندگان بخش های مختلف ، تمرکز و هماهنگی شدید فرآیندها و ابزار را در سراسر سازمان تضمین می کند.

مطابق بودن با مقررات محصول

Danfoss متعهد به بهبود حفاظت از سلامت انسان و محیط زیست از طریق انطباق با مقررات مربوط به محصول، از جمله مقررات REACH اروپا در مورد ثبت، ارزیابی، مجوز و محدودیت مواد شیمیایی، دستورالعمل RoHS درباره محدودیت مواد خطرناک و دستورالعمل WEEE در مورد ضایعات تجهیزات برق و الکترونیکی و مقررات مشابه در بازار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *