دیود رکتیفایر SKKE15/16E سمیکرون Semikron

اصالت گارانتی کالا

ارسال سریع

تضمین قیمت

موجود در انبار

توضیحات

رکتیفایر های سمیکرون وظیفه تبدیل جریان متناوب (AC) به جریان مستقیم (DC) را بر عهده دارند. رکتیفایر SKKE 15/16E  سمیکرون جریان یک طرفه برای شارژ الکتریکی را فراهم می کند و در انواع در درایوها ، پاورساپلای ها ، سافت استارترها و شارژر باتری استفاده می شود.

دیود رکتیفایر 15 آمپری 1600 ولت سمیکرون

  • تعداد سوئیچ :1 عدد
  • ولتاژ : 600 الی 1600 ولت
  • جریان : 14 آمپر
  • تحمل دمای : 40- الی 125 درجه

SKKE-15/16E semikron سمیکرون

SKKE 15/12E  semikron سمیکرون

 

ساختار تریستور :

تریستور یک وسیله یک جهته است ، یعنی تنها جریان را در یک جهت هدایت می کند ، اما بر خلاف دیود ، تریستورها بسته به اینکه چگونه روشن می شوند به عنوان یک سوئیچ مدار باز یا به عنوان یک دیود اصلاح کننده عمل می کنند. به عبارت دیگر ، تریستورها فقط در حالت سوئیچینگ می توانند کار کنند و از آنها برای تقویت استفاده نمی شود.

تریستور دستگاهی با سه ترمینال است که دارای برچسب: “آند” ، “كاتود” و “گیت” است و از سه محل اتصال PN تشکیل شده است كه می توانند سریع روشن و خاموش شوند ، یا می توان آن را برای مدت زمان متغیر در طول نیم چرخه برای ارائه مقدار انتخاب شده” روشن ” نگه داشت تا مقدار مشخصی از جریان را به بار انتقال دهد. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است ، عملکرد تریستور را می توان با دو ترانزیستور متصل به هم به عنوان یک جفت سوئیچ احیا کننده مکمل تشریح کرد .

ویدیو رکتیفایر سمیکرون را در انتهای صفحه مشاهده کنید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیود رکتیفایر SKKE15/16E سمیکرون Semikron”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین بازدیدها