اینکودر افزایشی آتونیکسENC-1-3-T-24

اصالت گارانتی کالا

ارسال سریع

تضمین قیمت

موجود در انبار

توضیحات

انکودر های افزایشی دارای دو پالس A ,B  بوده که با یکدیگر 90 درجه اختلاف فاز دارند. اگر انکودر فقط یک ردیف پالس داشته باشد نمی‌تواند به درستی جهت چرخش را نمایش دهد و باید پالس دومی نیز وجود داشته باشد که به این منظور نیاز است یک فرستنده و گیرنده‌ی نوری دیگر به مجموعه اضافه کرد. بنابراین در زمانی که نمی‌توان جهت چرخش شفت را شناسایی کرد (در هنگامی که هر دو پالس یک منطقی و یا صفر منطقی هستند) نیاز به پالس سومی داریم که این پالس بر اثر یک دور چرخش کامل تولید می شود و آن را پالس فرمان یا پالس Z نام گذاری می کنیم و از آن برای شمارش تعداد دوران نیز می توان استفاده کرد.

زمان چرخش شفت، دیسک مدرج به همراه شفت می چرخد و سنسورهای فرستنده و گیرنده ثابت می مانند. در این حالت سیگنالی که از سمت فرستنده به گیرنده ارسال می شود توسط چرخش دیسک به طور متوالی قطع و وصل می گردد. در این شرایط در خروجی گیرنده یک قطار از پالس های متوالی صفر و یک منطقی خواهیم داشت. هر چه تعداد نقاط سیاه و سفید روی دیسک مدرج بیشتر شود، تعداد این صفر و یک های منطقی در یک دوران ۳۶۰درجه بیشتر و در نهایت دقت اندازه گیری بالاتر می رود.

انکودر افزایشی آتونیکس:

  • خرید انکودر افزایشی آتونیکسENC-1-1-T-24
  • قیمت اینکودر  آتونیکس ENC-1-2-T-24
  • فروش اینترنتی اینکودر افزایشی Autonics ENC-1-3-T-24
  • اینکودر افزایشی آتونیکس ENC-1-1-N-24

اینکودر افزایشی آتونیکسENC-1-3-T-24

برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر  در باره  اینکودر افزایشی آتونیکسENC-1-3-T-24با همکاران ما با شماره 0982133993055 در تماس باشید.

 

توضیحات تکمیلی
مدل

ENC-1-1-T-24

برند

آتونیکس AUTONICS

نوع انکودر

اینکودر افزایشی چرخدار

نوع خروجی

AB

ابعاد (mm)

97x90x12mm

ولتاژ تغذیه

12-24VCD

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اینکودر افزایشی آتونیکسENC-1-3-T-24”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین بازدیدها