توضیحات

کوپلینگ HRC شامل 2 نیمه چدن است که با استفاده از هر دو بوش مخروطی نصب شده روی توپی (H Flange) یا روکش (F Flange) به شافت‌ها متصل می‌شوند. بین این دو نیمه یک “عنکبوت” لاستیکی قرار دارد که به عنوان کمک فنر عمل می‌کند. کار این قطعه لاستیکی، جذب لرزش‌ها و ارتعاشات ناشی از فعالیت ماشین‌های صنعتی می‌باشد. اتصالات HRC امکان انحراف موازی محدود (0.5 میلی متر) و عدم انطباق محوری (1.5 میلی متر) را فراهم می‌کند. می‌توان در شافت‌هایی با بوش مخروطی تا سوراخ 90 میلی متر یا شافت تا 130 میلی متر را در صورت انحراف از کلید استفاده کرد.

کوپلینگ‌های HRC انعطاف پذیر هستند و طیف گسترده کاربردها، آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است. این کوپل‌ها برای انتقال نیرو، ایجاد استحکام هنگام لرزش زیاد، جبران عدم انطباق برخی از اتصالات و مواردی از این دست کاملا مناسب هستند.

کوپلینگ HRC سایز ۶/۵ انعطاف پذیر است و طیف گسترده کاربردها، آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است. این کوپل‌ها برای انتقال نیرو، ایجاد استحکام هنگام لرزش زیاد، جبران عدم انطباق برخی از اتصالات و مواردی از این دست کاملا مناسب هستند. نصب و راه اندازه کوپلینگ HRC بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید. ساده بودن این فرایند کمک شایانی به کاهش هزینه‌های جاری شما می‌کند.

مزایای استفاده از کوپلینگ HRC:

  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت کوبلینگ HRC در برابر لرزش و ضربه
  • ظرفیت حمل بالا کوبلینگ HRC
  • اتصالات ساده کوبلینگ HRC
  • ایمن هستند
  • سرعت بالا کوبلینگ HRC

برای اطلاع از قیمت و خرید و دریافت راهنمایی در مورد کوپلینگ HRC سایز ۶/۵ با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

33992998 21 0098

33993009 21 0098

09127701494 واتس آپ

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوپلینگ HRC سایز ۶/۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *