مقالات

معرفی محصولات انکودر و تاکوژنوراتور بامر

اینکودر برلین هابنر (Hubner Berlin Encoders)

محصولات هابنر بامر در سراسر جهان برای شرایط عمکرد سخت و دشوار از قبیل در صنعت کاغذ، نیروگاه های بادی و نصب و راه اندازی جرثقیل در فضای باز ثابت کرده اند.

تاکوژنراتور برلین هابنر (Hubner Berlin Tachogenerator)

مبدل تاکوژنراتور (تاکوژنراتور DC ، سرعت سنج)، که به طور اختصاری معمولا Tachos نامیده می شود دستگاهی است که برای اندازه گیری مقادیر سرعت واقعی در مهندسی درایو ترکیب دینامیک کنترل بالا و استحکام به کار می روند.

اینکودر بامر IVO (Baumer IVO Encoders)

دقت و اطمینان جزء پیش نیاز های انکودرهای IVO بامر، شمارنده ها، کنترل کننده ها و سیستم موقعیت یابی برای تامین اطمینان از عملکرد سیستم های فنی و پیچیده مشتریان ما به شمار می رود.

اینکودرهای تالهیم بامر (Baumer Thalheim Encoders)

Baumer Thalheim یک هدایتگر پیشرفته در حوزه اینکودر های به شمار می رود که برای سیستم بازخورد موتور در مهندسی درایو می باشد.

اینکودرهای الکتریکی بامر (Baumer Electric Encoders)

Baumer انتخاب گسترده ای از اینکودرهای مناسب برای کاربردهای مختلف ارائه می دهد. از نرم افزارهای تبدیل کننده مینیاتوری تا دستگاههای فوق العاده مقاوم و قوی هیکل و از راه سنگین برای صنایع سنگین.

تاکوژنراتور تالهیم (Thalheim Tachogenerator)

نمونه های بامر تالهیم نشان دهنده ادغام بازخورد موتور، دانش تخصصی و عمیق صنعتی (مشاوره) و طرح های پیکربندی شده برای کاربردهای خاص برنامه های منحصر بفرد منعکس شده است.

پیمان الکتریک با دارا بودن سابقه طولانی به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید و فروش اینکودر در ایران فعالیت می نماید. شما مشتریان گرانقدر ، برای مشاهده لیست کامل انکودر های موجود در بازرگانی پیمان الکتریک می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

لیست محصولات اینکودر پیمان الکتریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *