مقالات

تست عایقی

تست عایقی چیست؟
تست کننده مقاومت عایقی نقش مهمی در عیب یابی، راه اندازی و برنامه های نگهداری پیشگیرانه برای تجهیزات الکتریکی دارد. اگر شما خدمات موتور، ژنراتور، و یا کابل را انجام می دهید، شما نیاز به سرعت و دقت اندازه گیری مقاومت عایقی دارید.

تست مقاومت عایقی در ابتدا و به زودی بعد از شناسایی مشکلات عایق های بالقوه موجب صرفه جویی در زمان و پول می شود و مانع از هزینه های تعمیرات و خرابی می شود. از طیف گسترده ای از تسترهای ما که از 50 تا 15 کیلو ولت با طبقه بندی ایمنی CAT IV 600 V ، برای تمام الزامات تست عایق بندی میتوانید انتخاب کنید.

ویژگی های اضافی شامل مدل های PI / DAR، آزمون رمپ زمان، تخلیه خودکار، اندازه گیری های خازن و جریان نشت و قابلیت ذخیره سازی داده ها می باشد. تستر مقاومت عایقی از بالاترین کیفیت و نام تجاری تولید کننده مانند Fluke، Megger، AEMC، Extech برخوردار می باشد. علاوه بر این، می توانید تجهیزات را برای برنامه های آزمایش عایق از خطوط کامل تولید فراتر از آنچه که تصور میکنید ببینید.

Megger نویسنده تستر عایق با بیش از 100 سال تجربه و رهبری در ارائه تست عایق های با کارایی بالا برای کاربردهای تشخیصی تجهیزات الکتریکی است.
آزمایش عایق منظم یکی از روش های ارزان تر برای شناسایی پیری در هر نوع تجهیزات الکتریکی است. با بیش از 60٪ از خراب شدن تجهیزات به تخریب عایق بندی جلوگیری می کند، این یک ناحیه کلیدی برای نظارت بر شناسایی زودهنگام مشکلات بالقوه است.

امروز Megger بهترین خطوط تسترهای مقاومت 5 kV و 10kV را در اختیار شما قرار می دهد. به ویژه، خط جدید تسترهای عایق سری S1 قابلیت بی نظیری از جمله عملکرد باتری یا خط، بهترین محدوده اندازه گیری، بالاترین مقاومت سر و صدا، پنج آزمایش اتوماتیک، ذخیره سازی داده ها، دانلود RS232 یا USB و خیلی بیشتر را ارائه می دهد.

جهت مشاهده دیگر مقالات پیمان الکتریک اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *