استابلایزر STV-33-40KVA

(1 customer review)

اصالت گارانتی کالا

ارسال سریع

تضمین قیمت

موجود در انبار

توضیحات

استابلایزر STV-33-40KVA دلتا دارای سیستم کنترل فاز جهت حفاظت در مقابل دو فاز شدن ولتاژ ورودی و دارای صفحه دیجیتال جهت نمایش ولتاژ ورودی و خروجی و آمپر مصرفی با سیستم سرووموتوری طراحی شده که شکل موج در این استابلایزر به صورت موج کاملا سینوسی بوده و توانایی تنظیم ولتاژ خروجی به صورت دلخواه مصرف کننده با رنج ولتاژ ثابت 380 ولت در خروجی می باشد.

استابلایزر STV-33-40KVA دارای فرکانس 45 الی 65 هرتز و بهره وری 99 درصد و دقت 1.5درصد بوده و درای سیستم overload , over voltage , under voltage , err phase و short circuit می باشد.

کاربرد استابلایزر STV-33-40KVA:

از کاربرد استابلایزر STV-33-40KVA می توان به محافظت از انوع تلویزیون، دستگاه های ATM ، ماشین لباسشویی ، کامپیوتر و … اشاره کرد.

استانداردهای جهانی ROHS , ISO9001 و CE از استانداردهای این استابلایزر محسوب می شود.

استابلایزر STV-33-40KVA

استابلایزر STV-33-40KVA

توضیحات تکمیلی
مدل

STV-33-40KVA

توان

40000VA

نوع

سرووموتوری

برند

DELTA

نظرات (1)

1 review for استابلایزر STV-33-40KVA

  1. پیمان الکتریک

    استابلایزر دلتا:

    استابلایزرهای فوق حرفه ای دلتا DELTA جزو بهترین کنترل کننده های ولتاژ برق در سراسر دنیا میباشد و دارای بهترین کیفیت میباشد وقادر است نوسانات را به نحوی بسیار عالی و فراتر از دیگر دستگاه های موجود در بازار ، حتی نوساناتی که با چشم دیده نمی شود را بر طرف کند و ولتاژی بسیاردقیق و مطابق با برق ایران (220ولت ثابت برای هر فاز) را به کاربران خود ارائه دهد ، این نوع استابلایزر ها مجهز به سروو موتور از نوع استوانه ای میباشد که دقت عملکرد بسیار بسیار دقیقی دارند.
    استابلایزرهای دلتا DELTA طراحی شده برای تصحیح ولتاژ برق (فیلتر جهت افزایش و کاهش ولتاژ ) میباشد که میتواند از دستگاه های برقی شما ومناطق صنعتی به خوبی محافظت کند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *